Boomway.pl Lider przedsiębiorczości
Infolinia: 535 502 570

Strefa Moto

Stefa Moto

Marek Brener, Prezes Zarządu Kopsky Solutions Poland

Marek Brener

Z rynkiem motoryzacyjnym związany jest od ponad 16 lat.

Doświadczenie i wiedzę gromadził przez prawie 10 lat będąc związany zawodowo z marką Mercedes-Benz.

Przez te lata aktywnie uczestniczył przy wdrożeniach nowych rozwiązań związanych z bezpieczeństwem i komunikacją w samochodach segmentu Premium

Angażował się również we wdrażanie systemów jakości jak również systemów, które pozwalały na skuteczne zarządzanie procesem sprzedaży jak i relacjami z Klientami.

Wielokrotny uczestnik szkoleń zagranicznych z zakresu rozwoju produktu i nowych technologii w motoryzacji

Współzałożyciel dwóch firmy działających na rynku motoryzacyjnym związanych z bezpieczeństwem w transporcie międzynarodowym

Wieloletni uczestnik Akademii Biznesu oraz Klubu Inwestora, nagradzany za osiągnięcia w sprzedaży.

Ekspert z dziedziny sprzedaży oraz marketingu relacji.

Od 2015 roku Prezes Zarządu i UdziałowiecSpółki Kopsky Solutions Poland, właściciela usługi boomway.pl.

Od początku aktywności w Spółce koordynator wszystkich projektów które Spółka realizowana w ramach Funduszy Europejskich Programu Operacyjnego Innowacyjna

Absolwent Akademii Finansów w Warszawie, wydziału Finansów i Ekonomii, posiada tytuł Magistra Ekonomii.

W Spółce odpowiada za rozwój nowych technologii i wdrażanych nowych funkcjonalności

Marek Darczuk, Przedsiębiorca, Inwestor od ponad 20 lat

Marek Darczuk

Udziałowiec w Spółce Kopsky Solutions Poland Sp. z o.o.

Portfel swoich firm ma świadomie zróżnicowany, począwszy od Zarzadzania biznesem Rodzinnym działającym w branży spożywczej, posiada również swoje liczne lokalizacje współpracując w grupą kapitałową EuroCash. Niedawno otworzył kolejne 2 lokalizacje

Zaangażowany inwestycyjnie na rynkach nieruchomości komercyjnych na terenie całej polski.

Angażuję się również kapitałowo na rynku nowych technologii i zaawansowanych rozwiązań informatycznych w Polsce posiadając m.in. Agencję Reklamową RTB , która zarządza reklamami poprzez najnowocześniejsze technologie których dotychczas korzystał głównie rynek amerykański

Posiadając pakiet większościowy w serwisie gospodarczo politycznym Salon24.pl który ma ponad 4 miliony czytelników angażuję się również debatę gospodarczą

Stale monitoruje rynek pod kątem potrzeb i rozwiązań technologicznych jakie można wdrażać również na rynku motoryzacyjnym