Telebimy coraz częściej zastępują tradycyjne billboardy. Lepiej przykuwają uwagę, może na nich wyświetlać się ruchoma reklama i wyróżniają się w otoczeniu, w którym się znajdują. Telebimy mogą być więc bardzo dobrym sposobem na ekspozycję reklamy. Żeby jednak tak się stało, trzeba wybrać odpowiedni model. Na co zwrócić uwagę przy wyborze telebimu reklamowego? Zobacz, dlaczego warto postawić na telebim reklamowy.
Telebim reklamowy – czym się wyróżnia?
Technologia zastosowana w telebimach reklamowych jest zbliżona do tej w telewizorze. Z tą różnicą, że do stworzenia matrycy telebimu wykorzystuje się moduły LED-owe. Na każdym module wyświetlana jest konkretna treść, a całość tworzy pełny obraz. Co ważne, telebim reklamowy jest dużo bardziej wytrzymały niż typowy telewizor. Budowa tego urządzenia pozwala na wykorzystanie go w każdych warunkach pogodowych. Technologia wykorzystywana w zewnętrznych ekranach LED jest odporna na działanie promieni słonecznych, deszczu, czy śniegu. W efekcie telebim może być umieszczony na zewnątrz. Jest to więc skuteczny nośnik reklamy w przestrzeni publicznej.
Reklama wyświetlana na telebimie zdecydowanie rzuca się w oczy i przyciąga uwagę. Dzięki temu telebimy znalazły szerokie zastosowanie w marketingu i promocji. Z tego rozwiązania korzystają zarówno duże firmy, jak i mniejsze przedsiębiorstwa, które chcą się wyróżnić na tle konkurencji.
Na co zwrócić uwagę przy wyborze telebimu reklamowego?
Przy wyborze telebimu reklamowego w pierwszej kolejności warto zwrócić uwagę na rozmiar ekranu. To z kolei łączy się z miejscem, w którym chcemy telebim umieścić. Są to dwie najważniejsze decyzje w całym przedsięwzięciu. Co ważne, mają one przełożenie na cenę inwestycji. Im atrakcyjniejsza lokalizacja i większy telebim, tym wyższa cena, ale także lepsza reklama.
Do miejsca instalacji telebimu dobiera się wielkość, rodzaj i rozdzielczość ekranu. Przy ustalaniu tych parametrów warto zdać się na wiedzę i pomoc specjalistów. Fachowiec pomoże Ci dobrać także jasność emitowanego obrazu oraz sposób serwisowania. W przypadku zewnętrznych nośników reklamy atrakcyjna lokalizacja jest kluczowa. Idealne miejsce to takie, które gwarantuje duży ruch, odpowiedni czas ekspozycji materiału, a jednocześnie nie będzie uciążliwe dla mieszkańców. Taka reklama z całą pewnością wyróżni się na tle tradycyjnych, papierowych rozwiązań. Jeśli więc zastanawiasz się, jak wybić się wśród konkurencji i dotrzeć z reklamą do dużej liczby odbiorców, to telebim jest odpowiedzią.