Metod na wypromowanie biznesu nie brakuje. Jako przedsiębiorca możesz przebierać we wszelkiego rodzaju działaniach, dzięki którym Twoja firma zwiększy swoje zyski. Nim jednak tak się stanie, musisz zadbać o dobór odpowiednich metod, które faktycznie przyniosą oczekiwane rezultaty.
Jeżeli chodzi o promocję, to warto postawić na różnorodność działań. Do promocji w sieci warto dodać drobne gadżety, dzięki którym utkwisz na dłużej w pamięci swoim partnerom lub klientom. W tej kwestii dobrze sprawdzą się karteczki samoprzylepne z logo firmy, długopisy, notesy lub kubki.
Czy podarowany artykuł biurowy to faktycznie dobry pomysł?
Dawanie prezentów – nawet tych bardzo drobnych – z reguły cieszy każdego. Nawet niewielki przedmiot, który otrzymaliśmy bez okazji, potrafi utkwić w naszej pamięci na dłużej. Co więcej, teoria wpływu społecznego potwierdza, że dawanie sprawia radość, a przy tym buduje silniejszą więź, w której czujemy się zobowiązani do zrobienia czegoś w zamian (np. dokonania zakupu w sklepie obdarowującego). Można zatem sprytnie wykorzystać to w promocji biznesu.
Podarowany dla kontrahenta lub klienta prezent wcale nie musi być wymyślny, wykwintny czy drogi. Wystarczy nawet drobna rzecz. W tej kwestii ciągle na topie są wszelkiego rodzaju artykuły biurowe, które warto wzbogacić o logo swojej firmy. Niezmiennie od lat dobrym pomysłem jest więc inwestowanie we wszelkiego rodzaju notesy, długopisy, karteczki samoprzylepne, pióra, ołówki itp. Obdarowanie taką rzeczą wcale nie będzie postrzegane źle, ponieważ są to praktyczne przedmioty, które z pewnością zostaną wykorzystane. Co więcej, samoprzylepne karteczki to niedroga i bardzo praktyczna inwestycja.
Karteczki samoprzylepne z logo – nie dla każdego
Karteczki samoprzylepne z logo to idealny prezent dla studentów, uczniów, a także pracowników biurowych. Decydując się na wręczenie takiego drobnego upominku, warto zatem zastanowić się, czy obdarowanej osobie faktycznie taki przedmiot się przyda. O ile kolorowe, samoprzylepne karteczki w różnych kształtach ucieszą ucznia, o tyle pracownika poważnej korporacji lub innej instytucji, niekoniecznie.
Jeśli już decydujesz się na inwestycję w taką niewielką, ale miłą promocję, warto pomyśleć o osobach, którym będziesz je wręczał. Jeżeli w głównej mierze są to pracownicy banków, kancelarii prawniczych itp., w których pracy lub domu taki przedmiot jest przydatny, to warto kupić kolorystycznie stonowane karteczki. Idealnym rozwiązaniem będą te białe, ponieważ są najbardziej uniwersalne, a przy tym proste.