Trudno wyobrazić sobie współczesny Poznań bez Międzynarodowych Targów Poznańskich. To dlatego, że te popularne targi organizowane są regularnie od ponad stu lat. Wydarzenie stanowi kluczowy dla działalności wielu przedsiębiorców element bezpośredniego marketingu. Udział w Międzynarodowych Targach Poznańskich jest zatem ważny dla dalszego rozwoju firmy, pozyskania nowych klientów, czy partnerów biznesowych. Warto zatem poświęcić nieco więcej uwagi nie tylko merytorycznemu przygotowaniu na wydarzenie, ale też samemu stoisku.
Cechy idealnej zabudowy targowej
Idealne stoisko targowe powinno przede wszystkim zwracać uwagę potencjalnych interesantów w pozytywnym znaczeniu tego słowa. Odpowiednie miejsce powinno stwarzać wrażenie otwartego i nowoczesnego. W tej kwestii dobrze sprawdzają się modułowe zabudowy targowe, które pozwalają na konfigurację poszczególnych modułów w dowolny sposób. Idealna zabudowa targowa Poznań jest wygodnym i w pełni komfortowym dla wystawcy stoiskiem, które ze względu na praktyczność cieszy się ogromnym zainteresowaniem.
Zabudowa targowa tworzona jest ze specjalnych profili lub też aluminiowych ram. Poszczególne elementy zostają przy tym wzbogacone drukowaną grafiką, która z reguły naklejana jest na pleksi lub PCV. Alternatywnie można wykorzystać także wersję z grafiką drukowaną na tkaninie – wszystko, co zdecydujesz się wybrać, powinno odpowiadać Twoim indywidualnym potrzebom. Pamiętaj, że stawiając na oryginalność i swoje potrzeby oraz oczekiwania będziesz się wyróżniał spośród konkurencji. A wyróżniające się z tłumu stoisko zdecydowanie na dłużej zapadnie w pamięci potencjalnych klientów lub partnerów biznesowych.
Zabudowa targowa Poznań – czym warto wizualnie wzbogacić swoje stoisko?
Ostateczna forma stoiska targowego jest równie ważna, jak sama kwestia aranżacyjna. Jeżeli chodzi o kwestię wizualności popularnej zabudowy targowej, to niezmiennie od lat sprawdzają się wysokiej jakości grafiki zawierające logo firmy/marki. Oprócz znaku firmowego dobrze, aby na grafice znalazło się chwytliwe hasło przewodnie firmy, które jednoznacznie określi cel przedsiębiorstwa i jego wartości.
W przypadku braku takiego hasła można postawić na nieco inne wizualne aspekty – takie jak choćby światło. Wbrew pozorom jego odpowiedni wybór może pomóc wyeksponować te produkty, na których zauważeniu najbardziej Ci zależy. Oprócz oświetlenia można także postawić na przestrzenne napisy lub podesty, które nadadzą niepowtarzalnego stylu całości ekspozycji. Wszystko to podnosi wizualną atrakcyjność stoiska – pamiętaj jednak, aby nie przesadzić z dodatkami!